Általános Szerződési Feltételek

Kérünk, csak abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat és használd oldalunkat, amennyiben az alábbi szerződési feltételeket elolvastad és azok minden pontjával egyetértesz. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Szabó Ágnes (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.adhdasszisztensed.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.adhdasszisztensed.hu weboldalon keresztül történik.

Szolgáltató adatai:

  • Név: Szabó Ágnes ev.
  • Székhely: 1071 Budapest, Damjanich utca 26/a
  • Levelezési cím: 1025 Budapest Vöröstorony lejtő 20.
  • Adószám: 65889321-1-42
  • Nyilvántartási szám: 29111287
  • Email cím: adhdasszisztensed@gmail.com
  • Telefonszám: +36303947274

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.adhdasszisztensed.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A www.adhdasszisztensed.hu weboldalon történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza. A www.adhdasszisztensed.hu weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség (Ld. lentebb). A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. A szerződés nyelve magyar. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

SZOLGÁLTATÁSOK

WEBSHOP, LETÖLTHETŐ TERMÉKEK

Regisztráció

Oldalunkon szolgáltatást megrendelni és vásárolni regisztráció nélkül lehetséges.

A termék kiválasztása

A termékeket a SHOP menüpontban tekintheti meg, választhat közülük. A termékre kattintva elérheti a a termék részleteit bemutató oldalt. A termékképre kattintva további termékfotókat láthat.

Ha vásárlási szándékkal kiválasztott egy terméket, kattintson a KOSÁRBA RAKOM gombra. Ezzel a termék bekerül a virtuális kosárba. Ez még nem minősül megrendelésnek vagy vásárlásnak, fizetési kötelezettséggel ez a művelet nem jár. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban lévő Kosár ikonra kattintva érheti el. Itt még módosíthatja a kosár tartalmát, információt kap a rendelés végösszegéről, a szállítási lehetőségekről. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Árak

A termékek mellett megjelenő árak a rendelés időpontjában érvényes bruttó árak, melyek forintban értendők és tartalmazzák az áfát. Nem tartalmazzák a szállítási költséget, melyre vonatkozó információkat a Kosár áttekintésekor és a Fizetési és vásárlási tájékoztatóban találhat meg. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Kedvezmények, kuponok, ajándékutalvány
A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, amelyekkel csökkenthető a vásárlás összege. A kuponok és az ajándékutalvány felhasználása úgy történik, hogy a kupon kódját vásárláskor a kosár oldalon kell megadni a Kuponkód mezőben, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kedvezmény utólagos beszámítására. A kuponok, utalványok készpénzre nem válthatók, részteljesítés nem lehetséges, és a fel nem használt összeg elveszik.

A rendelés elküldése

Ha ellenőrizte a kosárba helyezett termékek mennyiségét, ellenőriztea megrendelés végösszegét és kiválasztotta a megfelelő szállítási módot, akkor kattintson a Tovább a pénztárhoz gombra.

Ezen az oldalon tudod megadni a rendeléshez, szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatait: vezeték- és keresztnevet, email-címet, telefonszámot, pontos lak- és számlázási címet. Lehetőség van a rendeléshez megjegyzést is fűzni. Ezen az oldalon még egyszer ellenőrizheti a rendelésed helyességét. Válassza ki a megfelelő fizetési módot: banki átutalás vagy azonnali online fizetés.

A Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíti a rendelést. A megrendelés elküldése után emailben kapja meg a megrendelés adatait tartalmazó levelet.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül a vásárló részére.

A rendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 6 és 11 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap az általad megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a levélszemét / spam mappát a levelező rendszeredben! Ha itt sem találja a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinken!
A rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailes értesítést kap a rendelés feldolgozásának tényéről, ezután már csak írásos formában, az adhdasszisztensed@gmail.com  e-mail címre küldött levélen keresztül tudja rendelését visszavonni vagy a megrendelést utólag módosítani.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra és online fizetésre (Stripe) A fizetési feltételekről bővebben itt olvashatsz.

Szállítás
A küldeményeket postán (elsőbbségi ajánlott levélként) vagy futárszolgálattal szállítjuk vagy lehetőség van személyes átvételre is, ennek helyéről és idejéről személyesen egyeztetünk veled.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él. A vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható.
Ha szeretnél élni az elállási/felmondási jogoddal, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat köteles vagy eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

> cím: Szabó Ágnes, 1017 Budapest, Damjanich utca 26/a
> e-mail:adhdasszisztensed@gmail.com


A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Ha eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál). A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli a vásárlót. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozata közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a vásárlót terhel. Vásárló kizárólag akkor  felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog nem gyakorolható, ha nincs meg a termék összes tartozéka.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

VIRTUÁLIS ASSZISZTENSI SZOLGÁLTATÁSOK és TÁMOGATÓ SZOLGÁLTATÁSOK

Szolgáltató a munka megkezdésekor megvizsgálja a z Ügyfél jelenlegi munkafolyamatait, online megjelenését, jelenlegi helyzetét. A virtuális asszisztens és támogatói szolgáltatás során Szolgáltató adminisztratív, online marketing, szövegírói,  valamint tanácsadói és támogatói munkát nyújt a z Ügyfélnek. Az Ügyfél egyedi igényeinek megfelelően a Megbízott a weboldalon jelzett és az esetleges egyedi megbízási szerződésben kötött különböző asszisztensi és támogatói szolgáltatásokat nyújtja az Ügyfélnek. A Szolgáltatás célja, hogy az Ügyfél részére segítséget nyújtson vállalkozásában.

Szolgáltató és az Ügyfél között virtuális asszisztensi és támogatói szolgáltatásra vonatkozó egyedi szerződés a Szolgáltató ajánlatának írásbeli elfogadásával és az Ügyfél egyedi szerződésének cégszerű aláírásával vagy a magánszemély Ügyfél esetén két tanúval hitelesített aláírásával, a jelen ÁSZF elfogadásával, valamint Megbízott részére írásban (postai úton, vagy e-mailben) történő megküldésével jön létre. Ezen szerződés tartalmaz titoktartási és adatvédelmi szabályozást is.

SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

Szolgáltató tevékenységét díjazás ellenében látja el. Ügyfél köteles a szolgáltatás igénybevétele esetén a Megbízott részére a szolgáltatási díjak megfizetésére.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások ellenértékét az egyedi szerződés tartalmazza.

Szolgáltató a szolgáltatási díjakról számlát állít ki.

A számla megfizetésének határideje 8 nap.

Amennyiben Ügyfél bármely fizetési kötelezettségével késedelembe esik, úgy a Megbízott jogosult a mindenkori és felek viszonyára irányadó Ptk. szabálya szerinti késedelmi kamatot érvényesíteni Megbízóval szemben.

Amennyiben Ügyfél bármely fizetési kötelezettségével késedelembe esik, úgy a Szolgáltató jogosult teljesítését a Megbízó egyidejű értesítése mellett felfüggeszteni, illetőleg folyamatban lévő tevékenységet leállítani. Az ebből fakadó esetleges kárért Szolgáltató nem felelős.

Megbízó tudomásul veszi, hogy a szolgáltatási díj megfizetése egyúttal azt is kifejezi, hogy az Ügyfél a jelen ÁSZF-ben és/vagy egyedi szerződésben foglaltakat elolvasta, értelmezte, megértette, magára nézve kötelezőnek fogadta el, és tudomásul vette, hogy közötte és a Megbízott között azok tartalma szerint virtuális asszisztensi és támogatói szolgáltatásra vonatkozó megbízási jogviszony jött létre.

Fogyasztói panasz, békéltetési testülethez való fordulás
Tájékoztatjuk, hogy velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy jogosult vagy a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Szavatosság
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk, amiben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény XXIV. fejezete (Hibás teljesítés), valamint az azt kiegészítő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól) az iránymutató.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a www.adhdasszisztensed.hu általános szerződési feltételeit.